LEHDISTÖTIEDOTE 20.8.2014

LEHDISTÖTIEDOTE 20.8.2014

Colmecin vyörytys jatkuu:

Rengasjulkku Kaitera etelän myyntitykiksi

Suomessa vahvasti nopeassa ajassa edennyt ruotsalainen rengasyritys Colmec jatkaa marssiaan markkinoilla. Colmec Oy:n Etelä-Suomen alueen myyjäksi on 21. heinäkuuta nimitetty Mikko Kaitera (34), jota media on toistuvasti käyttänyt asiantuntijana rengasjutuissaan.

Oulusta kotoisin olevalla Kaiteralla on pitkä ja monipuolinen kokemus rengasmaailmasta. Hän on työskennellyt eri tehtävissä rengasalan liikkeissä sekä pohjoisessa että eteläisessä Suomessa.

– Hienoa tulla töihin Colmecille. Olen mieltynyt yrityksen tapaan toimia ja ajatella asiakkaitaan. Firmaan tutustuttuani olin heti Colmec-mies, sanoo Kaitera.

– Colmecin ajatusmaailma sopii mainiosti omaani: haluan tehdä myyntityötä raikkaammalla otteella kuin perinteissä pitäytyvällä rengasalalla on totuttu.
Colmec starttasi Suomessa viime vuonna.

– Myynti on lähtenyt hyvin liikkeelle. Kehitämme edelleen palvelumme nopeutta ja syvyyttä, jonka vahvuuksia ovat varastointi ja oma logistiikkamme, kertoo myyntipäällikkö Markku Asikainen.

Merkittävä vahvistus toimistohallinnan palveluihin saatiin 18. elokuuta, jolloin toimistonhoitaja Hanna Eho aloitti Colmecin Vantaan toimipisteessä. Eholla on monipuolinen kokemus vastaavista tehtävistä, ja hänen vastuualueeseensa kuuluvat muun muassa asiakastilausten hallinta, laskutustoiminnot sekä toimistopalvelut.

LISÄTIEDOT:
Myyntipäällikkö Markku Asikainen, puh. 040 168 5677, markku.asikainen@colmec.fiwww.colmec.fi

2017-11-08T09:47:36+00:00 augusti 28th, 2014|